Tickets

Navigeer in de linker kolom naar "Tickets" en klik rechts boven op de blauwe knop "+ Nieuw".

Nieuw ticket

Vul de gegevens in waarvoor je een ticket wenst aan te maken. Vul zeker de beschrijving in zodat de techniekers weten wat het probleem is."

Indien je voor meerdere klanten werkt als Facility manager, kan je in het vak "Klant" aanduiden voor welke klant je dit ticket aanmaakt."

Als je op een ticket klikt, zie je meer informatie over de planning van dit ticket, de SLA en het contract waaronder dit ticket valt.

Ticket info

Onder de tab "planning" zie je wanneer de techniekers zijn ingepland om bij u langs te komen (start en einde) en het ticket op te lossen. Soms zijn er meerdere planningen nodig om één ticket op te lossen. Helemaal rechts in de tabel "planning" vind je bij "middelen" terug hoeveel techniekers en voertuigen er ingepland staan."

De planning wordt opgemaakt door de planner bij Bluebridge en kan door u niet worden aangepast. Indien er vragen zijn over een ticket of opmerkingen over de planning, stel die gerust in de zone "Externe chatbox".

Je kan steeds een vraag stellen over een ticket door te navigeren naar het ticket en onderaan je vraag te stellen in de chatbox.

Deze vraag komt toe bij de administratie van uw leverancier en zal door hen beantwoord worden.

  • Open: wanneer een ticket aangemaakt is en er nog geen planningen zijn toegevoegd 
  • Planning: van zodra er één planning aangemaakt is voor dat ticket 
  • In uitvoering: wanneer één van de onderliggende planningen in uitvoering is
  • Uitgevoerd: wanneer alle planningen zijn uitgevoerd
  • Goedgekeurd: wanneer alle prestaties van de planningen zijn goedgekeurd
  • Facturatie: planningen zijn klaar voor facturatie
  • Afgesloten: ticket in zijn geheel is afgesloten en klaar voor facturatie
  • Proforma: wanneer er een proforma is aangemaakt voor dit ticket
  • Gefactureerd: wanneer de proforma in een factuur is omgezet
  • On hold: wanneer een ticket manueel op ‘on hold’ is geplaatst. Bijvoorbeeld wanneer een ticket niet verder kan uitgevoerd worden door vertraagde levertijd van materialen.
  • Open: wanneer een planning ingepland staat
  • In uitvoering: wanneer de planning om dit moment wordt uitgevoerd (via tijdsregistratie op de app)
  • Uitgevoerd: wanneer de planning werd uitgevoerd 
  • Goedgekeurd: wanneer uitgevoerde prestaties zijn goedgekeurd door back-office
  • Afgesloten: wanneer de factuurlijnen van de planning zijn goedgekeurd door de back-office
  • Gemist: wanneer de geplande tijd voorbij is en er geen enkele registratie voor deze planning gebeurde
Login